Co to był za rebranding!

Jeśli się zastanawiasz jak przeprowadzić rebranding we własnej firmie prześledź cały proces jaki przeprowadziliśmy dla jednej z większych produkcyjnych firm w Łodzi. Przeprowadzając taką zmianę mieliśmy niebywale odpowiedzialne zadanie do wykonania. Dobrze wykonany rebranding wpływa na poprawę wizerunku firmy, ale również dokonuje poważnych zmian wewnątrz firmy, co przede wszystkim ma pozytywnie wpłynąć na relacje z klientem.

Zaczynamy od Audytu - Pierwsze wrażenie jest tylko raz
To jeden z ciekawszych elementów rebrandingu, nie tylko dla agencji, ale przede wszystkim dla samego klienta. Właśnie wtedy dowiadujesz się, co robiłeś dobrze, a na czym powinieneś skupić swoją uwagę, by przyciągnąć kolejnych zadowolonych klientów. Na tym etapie uczymy się firmy, poznajemy tajniki danej branży - jest to niezwykle wymagający, ale i niesamowicie interesująca część pracy. 

Nie zawsze jest to łatwy proces. Często zdarza się niektóre podstawowe elementy marketingu są po prostu zaniedbane, bądź nie są prowadzone wcale. Nie będziemy ukrywać, że takie "przypadki" są dla nas najlepsze - można rozwinąć skrzydła by stworzyć kompletny produkt marketingowy, który spełni oczekiwania najbardziej wybrednych klientów oraz klientów ich klientów.

Po wewnętrznym audycie... nabraliśmy bardzo głęboki wdech w płuca, otworzyliśmy szeroko oczy i podwinęliśmy rękawy pod samą pachę... wiedzieliśmy, że nie będzie łatwo.
Logo idzie pod nóż jako pierwsze, ale czy tylko?
Często jest tak, że firmy bardzo ociężale rozstają się ze swoim logo, zwłaszcza gdy funkcjonowało przez ostatnie kilkanaście lat bez zmian i "działało" bez zarzutu. Na całe szczęście w tym przypadku firma była zdecydowana i dość pewna, by dokonać tej zmiany.

Ta determinacja firmy była podyktowana czymś więcej niż tylko chęcią odświeżenia loga na ścianie. Szef firmy dokładnie wiedział, że ze zmianą logo pójdą inne daleko idące zmiany w prowadzeniu całego przedsiębiorstwa.

Kolor jako wyznacznik półki, na której położą Twój produkt.
Na postrzeganie marki wpływa każdy element wizerunku zewnętrznego. Dobór kolorów identyfikacji wizualnej firmy ma bardzo duże znaczenie dla efektu jaki chcemy osiągnąć. Gdy chcemy żeby produkt był "EKO" używamy papieru kraftowego i to wystarczy, ale jeśli chcemy, aby produkt był postrzegany jako marka Premium, tu już należy wytężyć umysł i wzrok, by dobrać takie barwy, które idealnie wpasują się w "po co" firmy.
Strona www, to pierwsze z czym styka się Twój klient.
Przygotowania nowej strony www, która na działać prosprzedażowo i prezentowała się przy tym wyśmienicie to zawsze temat który wymaga bardzo dokładnego  zaplanowania. Przy czym słowo "wyśmienicie" nie zostało w tym tekście użyte przypadkowo. Przygotować stronę www dla producenta mięsa nie jest łatwo.

Największym wyzwaniem dla nas było stworzenie dedykowanego systemu do zarządzania treścią, zintegrowanego z wewnętrznym systemem CRM firmy. Nasz system pozwala na tworzenie zunifikowanych treści dla handlowców, w postaci automatycznie generowanych kart katalogowych wszystkich dostępnych produktów firmy. System pozwala na tworzenie personalizowanych ofert dla klientów firmy, wysyłanie ofert w postaci zamkniętych plików PDF, bądź udostępniania tych ofert na kontach zarejestrowanych klientów firmy.


Branding zewnętrzny
Odświeżyliśmy również elewację budynku i zawiesiliśmy nowe , energooszczędne kasetony LED, które pięknie świecą w nocy i jeszcze ładniej w dzień dumnie prezentują nowe logo firmy.

Zainteresował Cię ten projekt? Zadzwoń do nas!

Odwiedź nas
Przyjedź i poznaj nas osobiście
Wyślij e-mail
Napisz do nas, czego potrzebujesz
Zadzwoń
Skontaktuj się z nami bezpośrednio
Uprzejmie informujemy, że dane osobowe podane przez Państwa w niniejszej korespondencji będą przetwarzane i administrowane przez Reequest-Piotr Byliński z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego19/34 w celu przyjęcia, realizacji oraz ewidencjonowania niniejszego zapytania i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Informujemy, że posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi przetworzenie treści zapytania.

Dział graficzny

Joanna Juszczak
Elżbieta Łuchniak
Karolina Kołodziejczyk

Dział 3D

Michał Głowacki
Dominik Janyszek

Dział IT

Andrzej Kirushyn