To jeden z ciekawszych elementów rebrandingu, nie tylko dla agencji, ale przede wszystkim dla samego klienta. Właśnie wtedy dowiadujesz się, co robiłeś dobrze, a na czym powinieneś skupić swoją uwagę, by przyciągnąć kolejnych zadowolonych klientów. Na tym etapie uczymy się firmy, poznajemy tajniki danej branży - jest to niezwykle wymagający, ale i niesamowicie interesująca część pracy.
Nie zawsze jest to łatwy proces. Często zdarza się niektóre podstawowe elementy marketingu są po prostu zaniedbane, bądź nie są prowadzone wcale. Nie będziemy ukrywać, że takie "przypadki" są dla nas najlepsze - można rozwinąć skrzydła by stworzyć kompletny produkt marketingowy, który spełni oczekiwania najbardziej wybrednych klientów oraz klientów ich klientów.
Po wewnętrznym audycie... nabraliśmy bardzo głęboki wdech w płuca, otworzyliśmy szeroko oczy i podwinęliśmy rękawy pod samą pachę... wiedzieliśmy, że nie będzie łatwo.