Połączenie słodyczy z elegancją.
Tak byśmy określili współpracę z Smile Girls. Smile Girls to marka stworzona przez mamę Hani dla innych mam i ich córek, która oferuje najwyższej jakości ubranka. To był naprawdę wyjątkowy projekt strony internetowej, bo tym razem wzbogaconej o sklep online.
Do tego sesja zdjęciowa, którą mieliśmy przyjemność zorganizować, następnie praca nad zdjęciami, odświeżenie logo marki i katalog – sporo, ale za to jakie efekty!
![smile girls - pudełko](https://cdn.prod.website-files.com/6470c46e6d62006dbae74804/65b8d2a2d4c630632343c283_smile-girls-pude%C5%82ko.webp)
Aby całość prezentowała się perfekcyjnie i łączyła w jedną całość, przeprojektowaliśmy logo Smile Girls. Aktualne logo jest czytelne i schludne, a font, na życzenie Klienta, delikatniejszy.
Dzięki temu elementy wizualne marki są zgodne z jego ideą oraz wartościami.
Aby przygotować spójną stronę oraz sklep internetowy, katalog, a także wszelkie materiały graficzne, potrzebowaliśmy profesjonalnej sesji zdjęciowej. Organizacja takiego przedsięwzięcia była czystą przyjemnością, tak samo jak przygotowanie planu i scenografii.
Następnie czekała nas obróbka dużej ilości zdjęć, aby wybrać te, które najlepiej zaprezentują produkt zarówno w sklepie internetowym, jak i papierowym katalogu.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zwracając szczególną uwagę na to, czym wyróżnia się jego marka i na jakie jej cechy należy nałożyć największy nacisk. Delikatność, dziewczęcość, jakość. Na tym się skupiliśmy.
![smile girls - model 6](https://cdn.prod.website-files.com/6470c46e6d62006dbae74804/65b8d2a184c7ad884c05456c_smile-girls-model-6.webp)
Proces tworzenia strony wraz ze sklepem marki Smile Girls, opierał się na tym, aby była ona czytelna, przykuwała uwagę klienta, a przede wszystkim działała płynnie i bez zarzutu.
Każdy element był niezwykle istotny i kluczowy dla kolejnych etapów. Postawiliśmy się na pozycji potencjalnego klienta, czyli mamy, która z pewnością będzie chciała w szybki i prosty sposób dokonać zakupów dla swojej córki.
Strona musi więc nieść za sobą jakąś wartość, być intuicyjna i łatwa w odbiorze.