SEMPER - Kolagen dla golfistów
Jeden z ciekawszych projektów identyfikacji wizualnej dla firmy, chcącej wprowadzić na rynek nowy produkt z branży health care and beauty.
Sygnet logotypu miał charakteryzować się ekskluzywnym wyglądem i przyciągać odpowiednio zamożną klientele. Zamknięte w jednej formie dwie litery miały nawiązywać do nazwy nowej marki.
Do produktu została również stworzona cała gama ekskluzywnych opakowań. Opakowanie miało być wykonane z naturalnych , szlachetnych materiałów podkreślających luksusowy charakter produktu oraz naturalność i wysoką jakość związków zawartych w suplemencie diety.
Brand Store na polu golfowym to jeden ze sposobów dystrybucji produktu. Inspirowany kształtem modernistycznych altan ogrodniczych, miał podkreślić luksusowy poziom sprzedawanych produktów. Przenikające się na różnych poziomach bryły pozwalają wpisać się konstrukcji w otaczający krajobraz, a Brand Store, jako miejsce wypoczynku i serwowania orzeźwiających napojów, zachęcał do wypoczynku i przy okazji nienachalnie zapraszał do zapoznania się ofertą firmy.
Dodatkowo zaprojektowaliśmy proste i szybkie w montażu małe stoiska targowe, które powiązane tematyką byłyby ze środowiskiem golfowym . Jednym z pomysłów prezentacji produktu były zawody golfowe, gdzie można by ustawić tego typu stoiska na niewielkiej przestrzeni.