Przede wszystkim akcja promocyjna „Wygraj dziecku do szkoły iPad 10.2”. Kolorem przewodnim wszystkich elementów graficznych oczywiście został, powiązany z firmą Riff – pomarańcz. Dla kontrastu, jako drugi kolor, wybraliśmy niebieski. Żeby całość była przyjemna dla oka, zdecydowaliśmy się na jego delikatniejszą – błękitną odsłonę. Kolorystykę tła zgraliśmy z ubraniem chłopca. Całokształt uspójniają wyeksponowane logo marki oraz dekoracyjne ikonki w tle.
Pisanka kaligraficzna jakby wyjęta ze szkolnego zeszytu – idealna! Aby zachować istotną czytelność, została użyta w strategicznych miejscach, przy odpowiedniej wielkości. Wtóruje jej szeryfowy krój pisma, przywodzący na myśl szkolne markery.
Pozostałe informacje przedstawiliśmy za pomocą jednego z klasycznych fontów – Lato Łukasza Dziedzica.
Materiały tradycyjne, drukowane…