Aktualizacja projektów graficznych dla salonu muzycznego RIFF

Kolejny stały klient – Riff, a wraz z nim mnóstwo materiałów drukowanych i wirtualnych.

Czyli właściwie co?

Przede wszystkim akcja promocyjna „Wygraj dziecku do szkoły iPad 10.2”. Kolorem przewodnim wszystkich elementów graficznych oczywiście został, powiązany z firmą Riff – pomarańcz. Dla kontrastu, jako drugi kolor, wybraliśmy niebieski. Żeby całość była przyjemna dla oka, zdecydowaliśmy się na jego delikatniejszą – błękitną odsłonę. Kolorystykę tła zgraliśmy z ubraniem chłopca. Całokształt uspójniają wyeksponowane logo marki oraz dekoracyjne ikonki w tle. 

Pisanka kaligraficzna jakby wyjęta ze szkolnego zeszytu – idealna! Aby zachować istotną czytelność, została użyta w strategicznych miejscach, przy odpowiedniej wielkości. Wtóruje jej szeryfowy krój pisma, przywodzący na myśl szkolne markery. 
Pozostałe informacje przedstawiliśmy za pomocą jednego z klasycznych fontów – Lato Łukasza Dziedzica.

Materiały tradycyjne, drukowane…  
Cyfrowe np.: wyświetlanie sponsorowanych linków, banery, newsletter.
Akcja miała również drugą odsłonę. 
Mimo zmiany komunikatu, postaraliśmy się o zachowanie ciągłości graficznej. Zmieniliśmy jedynie zdjęcie i dostosowaliśmy do niego kolorystykę. Te same fonty, te same elementy nawiązujące do nauki i muzyki. 
Inny przykład pracy twórczej? Proszę bardzo!

Zestawiliśmy wesoły pomarańcz, kojarzony ze sklepami muzycznymi Riff i oceaniczny odcień granatu, żeby reklama kojarzyła się z wakacjami. Od razu na myśl przychodzą nam: słońce, plaża, egzotyczne kraje… A gdzieś tam, pośród palm i niespotykanych zwierząt, przychodzą nam na myśl takie instrumenty jak gitara, afrykańskie bębny czy marakasy. Dlatego to właśnie one zostały wykorzystane w akcji promocyjnej „Wybierz instrument na wakacje.” 

Wyodrębniliśmy treści - zapewniając neutralną przestrzeń wokół, nie rezygnując z bogatej grafiki w tle. 
Nastrojowe tło typu bokeh, ciepła kolorystyka, zdobny krój pisma obsypany gwiazdkami oraz urocza czapka Świętego Mikołaja. 
Zgadza się! Tworzyliśmy dla Riffu również „na świątecznie”. Powstały plakaty, ulotki, woblery oraz zestaw grafik na social media i stronę internetową.
Płynnie przechodzimy do materiałów graficznych powstałych na rzecz akcji „Wygraj wyprawkę dla swojego zespołu” oraz „11 komplet gratis”.
Oprócz zorganizowanych kampanii jesteśmy także do dyspozycji Klienta przy tworzeniu pojedynczych projektów, czego przykładem jest wdzięczny „Twój pierwszy przewodnik po Ukulele”. 
To wciąż tylko część naszych realizacji dla Riff, ale nie wszystko na raz…

Zainteresował Cię ten projekt? Zadzwoń do nas!

Odwiedź nas
Przyjedź i poznaj nas osobiście
Wyślij e-mail
Napisz do nas, czego potrzebujesz
Zadzwoń
Skontaktuj się z nami bezpośrednio
Uprzejmie informujemy, że dane osobowe podane przez Państwa w niniejszej korespondencji będą przetwarzane i administrowane przez Reequest-Piotr Byliński z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego19/34 w celu przyjęcia, realizacji oraz ewidencjonowania niniejszego zapytania i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Informujemy, że posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi przetworzenie treści zapytania.

Dział graficzny

Joanna Juszczak
Elżbieta Łuchniak
Karolina Kołodziejczyk

Dział 3D

Michał Głowacki
Dominik Janyszek

Dział IT

Andrzej Kirushyn