Koncepcja znaku MAKiS wynikła z bardzo długiego procesu tworzenia, w który zaangażowaliśmy bardzo wiele osób.
Możemy powiedzieć, że zapoczątkowaliśmy pomysł stworzenia bardzo kolorowej koncepcji, która miała na celu rozświetlenia dość szarego i ponurego otoczenia budynków Miejskiej Areny.
Ponieważ miejsce ma się kojarzyć Łodzianom z zabawą, przyjemnością i rekreacją, kolorystyka musiała być pozytywna i wesoła. Zastosowanie trzech podstawowych kolorów miało swoją genezę wynikającą z zastosowania pojedynczych kolorów do identyfikacji odrębnych obiektów:
Atlas Arena - Niebieski
Stadion Miejski - Zielony
Sport Arena - Czerwony
Stąd powstała cała kompozycja...
Tak jak wspominałem wcześniej proces tworzenia był bardzo długi i przeszliśmy przez bardzo wiele propozycji i pomysłów na logo. Ostatecznie wygrała opcja dwóch półokręgów nachodzących na siebie w wypełnieniem właśnie wyżej stworzoną "kolorowanką".
Znalazła zastosowanie w bardzo wielu elementach materiałów marketingowych firmy. Wizytówki, teczki identyfikacja wokół terenu... Wszystko musiało być eleganckie, schludne i przede wszystkim spójne.
Zobacz inne nasze realizacje związane ze zmianą identyfikacji wizualnej