Naszym zadaniem było zaprojektowanie jasnego i przejrzystego brandingu towarzyszącego całemu przedsięwzięciu oraz przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak katalogi, ulotki, roll upy, plakaty itp. Opracowując stronę graficzną dążyliśmy do uzyskania prostej, czytelnej i przejrzystej formy. Sięgnęliśmy po infografiki, aby ilość treści pisanej sprowadzić do minimum i ograniczyć sie do krótkich i klarownych komunikatów. Trzymając sie kolorystyki naszego klienta, intensywny, ciemny niebieski zestawiliśmy z jaskrawym odcieniem limonki, który uwypuklił pożądane fragmenty treści.
Bardzo ważna była ekspozycja nagród, zdecydowaliśmy się na prostą, czystą formę - prezentację produktów i usług na białym tle, podział na grupy tematyczne zidentyfikowane określonym oznaczeniem kolorystycznym oraz ikonograficznym.
Nie miej ważna była również prezentacja partnerów przedsięwzięcia, znaczna ilość duży, znanych, sprawdzonych marek - liderów na rynku, z pewnością podbija prestiż akcji oraz przedstawi ją jako duże i złożone przedsięwzięcie.