Ten projekt wiele zyskał dzięki nowej szacie graficznej i nowym kolorom
Postanowiliśmy poeksperymentować z kolorystyką, biel wraz z ciemnym granatem zestawiliśmy z silnie kontrastowymi odcieniami magenty i fioletu. Pozostaliśmy wierni prostej i czytelnej formie, infografikom oraz treściom w formie krótkich, zwięzłych komunikatów.
Bardzo ważna była ekspozycja nagród, pozostaliśmy przy dotychczasowej czystej formie - prezentacji produktów i usług na białym tle, podziale na grupy tematyczne zidentyfikowane określonym oznaczeniem kolorystycznym oraz ikonograficznym. Nie miej ważna była również prezentacja partnerów przedsięwzięcia, znaczna ilość dużych, znanych, sprawdzonych marek - liderów na rynku, z pewnością podbija prestiż akcji oraz przedstawi ją jako duże i złożone przedsięwzięcie.
Poza odświeżeniem szaty graficznej, zaprojektowaliśmy podstawowe materiały promocyjne takie jak katalog nagród, ulotki, plakaty, roll up'y, reklamy do prasy oraz internetu, banery , a następnie zajęliśmy się produkcją.
Zobacz inne nasze projekty