GastroFaza to jedyny w Łodzi food concept skierowany do fanów #420, ale nie tylko. GastroFaza wychodzi naprzeciw ofercie gastronomicznej w naszym mieście, szczególnie po 22:00. Zatem, jakie mieliśmy zadanie?
Stworzyć stronę internetową do zamawiania i prezentowania oferty GastroFazy. Nasze działania rozpoczęliśmy sesją zdjęciową. Jemy oczami, dlatego materiały na stronę internetową musiały być na najwyższym poziomie. Bazując na kupnych czy na szybko zrobionych zdjęciach reszta naszej pracy nie miałaby sensu. W tym przypadku zdjęcia mają kluczową rolę, są wizytówką marki i to one skłaniają do decyzji czy chcemy złożyć zamówienie. Zaaranżowaliśmy stanowisko do zdjęć, układając poszczególne składniki dań GastroFazy, aby wtórowały gwiazdom programu. Ciepłe, przytłumione światło tworzy klimat zdjęć i podkreśla walory autorskich dań GastroFazy, a do tego z boku ułożone produkty CBD, które będą dołączane do zamówień.