GastroFaza - o dwóch takich co kręcą lolki

Nowy punkt na mapie kulinarnej Łodzi, którego nie możecie przegapić! Mieliśmy okazję co nieco dołożyć od siebie przy projekcie GastroFaza i dzisiaj zaprezentujemy efekty tej współpracy. Przygotujcie się na smakowitą ucztę dla oka, a już niebawem dla podniebienia. Chłopaki startują już niebawem! 
GastroFaza to jedyny w Łodzi food concept skierowany do fanów #420, ale nie tylko. GastroFaza wychodzi naprzeciw ofercie gastronomicznej w naszym mieście, szczególnie po 22:00. Zatem, jakie mieliśmy zadanie? 

Stworzyć stronę internetową do zamawiania i prezentowania oferty GastroFazy. Nasze działania rozpoczęliśmy sesją zdjęciową. Jemy oczami, dlatego materiały na stronę internetową musiały być na najwyższym poziomie. Bazując na kupnych czy na szybko zrobionych zdjęciach reszta naszej pracy nie miałaby sensu. W tym przypadku zdjęcia mają kluczową rolę, są wizytówką marki i to one skłaniają do decyzji czy chcemy złożyć zamówienie. Zaaranżowaliśmy stanowisko do zdjęć, układając poszczególne składniki dań GastroFazy, aby wtórowały gwiazdom programu. Ciepłe, przytłumione światło tworzy klimat zdjęć i podkreśla walory autorskich dań GastroFazy, a do tego z boku ułożone produkty CBD, które będą dołączane do zamówień.
Zdjęcia działają na wyobraźnię? :) My osobiście nie możemy się doczekać, próbkę pyszności serwowanych przez GastroFazę mieliśmy już na sesji zdjęciowej - naprawdę godne polecenia propozycje.
Musimy się jeszcze obejść smakiem, przejdźmy więc do projektu strony internetowej w stylu Pac-Man!
Od chłopaków dostaliśmy gotowy logotyp. Mieliśmy wyznaczoną stylistykę, którą wystarczyło pociągnąć dalej. W środowisku #420 ikona Pac-Mana jest wymowna, więc oprawą graficzną witryny, puszczamy oczko dla tych wtajemniczonych, ale jest to także luźny klimat miejsca dla wszystkich, którzy lubią dobry streetfood. Na wstępie wita użytkowników wyrazisty slajder z chwytliwym hasłem, graficznym motywem przewodnim, a także zdjęciem jednego z popisowych dań - Lolek drwala. Całość wyrazista, zdecydowanie nie do przegapienia :) Następnie kilka słów o samej GastroFazie z wyszczególnionymi informacjami w towarzystwie ikonek. Po wstępie przechodzimy do klu programu - menu. Każda z pozycji jest należycie zaprezentowana, jedna po drugiej. Food concept chłopaków opiera się na krótkiej, ale dopieszczonej, autorskiej ofercie, zatem mogliśmy pozwolić sobie na tak wyeksponowane menu.
Ciemny motyw jest idealnym tłem dla intensywnych w kolorze akcentów, ale także dla smakowitych zdjęć dań. Do tego całość nawiązuje do nocnego klimatu, w którym ma królować GastroFaza. Warto zaznaczyć, że ciemna oprawa z pewnością pomaga użytkownikom w przeglądaniu strony o 3 w nocy. Nie ma za co ;)
Oczywiście, projekt musi również funkcjonować na telefonach komórkowych, ale oprócz oferty online, także zaprezentowaliśmy repertuar GastroFazy na tradycyjnym, drukowanym nośniku, jakim jest ulotka. W projekcie ulotki postawiliśmy na motyw graficzny, nawiązując do slajdera ze strony internetowej, ale tutaj z racji na ograniczony obszar roboczy, wyeksponowaliśmy tylko jedno zdjęcie, reszta dań została szczegółowo opisana na odwrocie ulotki. Do tego wypisane wszystkie możliwe formy kontaktu i gotowe. Ulotka rzuca się w oczy, ale wbrew pozorom nie ma na niej dużej ilości elementów, a wykorzystanie bieli jako tło menu, pozwala zwiększyć czytelność. Wdzięcznym dodatkiem są naklejki ze znakiem GastroFazy.
Ostatnie nasze działania dotyczą identyfikacji marki prezentowanej na zewnątrz. Przygotowaliśmy projekt kasetonów, a także baneru informującego o nadchodzącej realizacji. W obu projektach oprócz logo, dodaliśmy napis Takeaway, który określa formę działalności GastroFazy - zamawiasz i zabierasz ze sobą.
Wejdźcie na stronę GastroFazy i przekonajcie się sami o ich ofercie i naszych działaniach: www.gastrofaza.eu. Koniecznie dajcie nam znać jak Wam się podoba realizacja na naszych kontach social media: https://www.facebook.com/REEQUEST   i   https://www.instagram.com/reequest_agencja_reklamowa/   oraz wyczekujcie startu projektu chłopaków!

Zainteresował Cię ten projekt? Zadzwoń do nas!

Odwiedź nas
Przyjedź i poznaj nas osobiście
Wyślij e-mail
Napisz do nas, czego potrzebujesz
Zadzwoń
Skontaktuj się z nami bezpośrednio
Uprzejmie informujemy, że dane osobowe podane przez Państwa w niniejszej korespondencji będą przetwarzane i administrowane przez Reequest-Piotr Byliński z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego19/34 w celu przyjęcia, realizacji oraz ewidencjonowania niniejszego zapytania i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Informujemy, że posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi przetworzenie treści zapytania.

Dział graficzny

Joanna Juszczak
Elżbieta Łuchniak
Karolina Kołodziejczyk

Dział 3D

Michał Głowacki
Dominik Janyszek

Dział IT

Andrzej Kirushyn