To nowe hasło dla kampanii reklamowej prowadzonej przez nas dla komercyjnego Centrum Medycznego Szpitala im. Świętej Rodziny w Łodzi.
Jednostka przechodzi obecnie bardzo gruntowne zmiany restrukturyzacyjne i nie tylko. Remontowane są poszczególne piętra budynku co sprawia, że przyjemnie będzie korzystać z opieki medycznej. Wraz ze zmianami budynku od wewnątrz, zarząd postanowił, że również odświeży swój wizerunek marketingowy.
Głównym elementem zmiany miało być stworzenie nowej żywej ,ciekawej i zachęcającej grafiki, która zachęci do profilaktyki i działań prozdrowotnych nie tylko u starczych osób ale również zwróci uwagę na ten temat prze osoby młodsze.
Brak ruchu, godziny spędzone przed komputerem nie tylko w pracy, ale i na uczelni powodują, że coraz młodsi ludzie zaczynają cierpieć na różne schorzenia. Można temu zapobiec lub odpowiednio wcześnie zareagować. Dlatego nie czekaj i "Weź się zbadaj"...