Nazwy dla Firm

Nazwa dla firmy to podstawa! Z nią dotrzesz do zainteresowanych, zbudujesz swoją rozpoznawalność i wejdziesz na szczyt. Tylko zaraz, zaraz...

Jak ją opracować, żeby rzeczywiście przyciągała uwagę oraz budziła emocje? Spokojna głowa! Masz w końcu nas. A profesjonalna pomoc specjalistów od namingu to dobry start.

ABC namingu obejmuje kilka tajemniczych etapów. Sprawdźmy więc co nas czeka!
CZAS rozpocząć zabawę ze słowami! jednak z czekaniem na natchnienie bywa różnie, dlatego pozwól się odciążyć.
NAZWY DLA FIRM KROK PO KROKU:

1Definicja celu i strategii:

Bez tego nie ruszymy dalej. Nazwa produktu i przyświecająca mu wartość zawsze idą ze sobą w parze. Na początku pomyślimy więc, jak Cię wyróżnić. Twoja marka nie jest przecież dla każdego, ale dla wybranych.

2Badania i analiza:

W tym miejscu trochę poszperamy. Zajmiemy się wspólnie określeniem grupy docelowej. Poświęcimy też chwilę analizie konkurencji, rynku i trendów. Przeprowadzimy pełne dochodzenie, żeby wykorzystać cenne informacje dla Twojej przewagi!

3Generowanie pomysłów:

A teraz burza mózgów! Uwaga – żaden pomysł nie jest zły sam z siebie. Wykorzystamy kreatywnie każdą z Twoich podpowiedzi i sami podamy Ci ich solidną dawkę. Metafory i słowa kluczowe są mile widziane.

4Selekcja i ocena:

No to nadeszła chwila na wybór najlepszych kandydatów i kandydatek. Zamieniamy się więc w jury i oceniamy, jak wcześniejsze pomysły mają się do naszego celu, strategii oraz dostępności domen internetowych. Coś jeszcze? Chyba zgodzisz się, że fajnie byłoby też, gdyby nazwa nie sprawiała trudności w wymowie... Uwierz nam  – nie wszyscy biorą to pod uwagę.

5Weryfikacja aspektu prawnego:

Prawo potrafi skutecznie spowolnić nawet najbardziej rozpędzony pojazd. Na szczęście zajmiemy się tym krokiem zawczasu, aby wykluczyć wszelkie wątpliwości. Nie chcemy przecież, żeby okazało się, że Twoja nazwa została już zarejestrowana przez kogoś innego.

6Testowanie:

Teraz czas na coś ekstra. Jeśli chcesz mieć pewność, że projekt idzie w dobrym kierunku, możesz skorzystać z dodatkowej opcji testowania, aby poznać opinie grupy docelowej. Specjalnie dla Ciebie zorganizujemy badania ankietowe, spotkania z grupami fokusowymi czy testy A/B. Z pomocą wskazówek, które podsuną nam odbiorcy, bez wątpienia zaprojektujemy udane doświadczenie konsumenckie.

NO I na koniec najlepsze

Nareszcie – ostatni krok – wybór nazwy i hasła. Czyli filtrujemy zebrane informacje i wybieramy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.
To co, stawiasz na skuteczny naming?
no to porozmawiajmy!