Zakończyliśmy właśnie projekt re-brandingu dla firmy REFLEX z
Łodzi, która prowadzi działalność handlowo-usługową w obszarach handlu paliwami
płynnymi, usługami konsultingowymi oraz szkoleniami branżowymi.
REE-Branding to nasza najlepsza usługa. To odświeżenie wizerunku firmy po "naszemu", czyli rebranding by Reequest :)
Z początku, naszym zadaniem było stworzenie nowej oprawy graficznej strony internetowej firmy oraz odświeżenie całego zaplecza panelu administracyjnego. Jednak tworząc grafikę na stronę www, przyszedł nam do głowy ciekawy pomysł na nowy key visual, który zastosowaliśmy w projekcie strony. Uznaliśmy, że należałoby niewątpliwie przenieść go na resztę materiałów marketingowych. Nie myśląc dłużej, przedstawiliśmy klientowi naszą wizję. Spotkała się ona z bardzo przyjaznym przyjęciem z jego strony i w ten sposób wychodząc od strony internetowej skończyliśmy na całym re-brandingu firmy :D
Niezmiernie nas to ucieszyło, ponieważ nic nie sprawia nam takiej przyjemności, jak całościowa opieka nad stroną marketingową naszych klientów, gdzie wszystko wygląda charakterystycznie i spójnie.
Wracając do panelu administracyjnego strony www, wymagał on od nas całkowitej odbudowy i zaopatrzenia go w nowoczesne i funkcjonalne mechanizmy zarządzania.
Ponieważ charakter działalności firmy Reflex jest mocno związany z branżowymi usługami informacyjnymi, cała oferta firmy znajdująca się na stronie, musiała zostać dobrze zabezpieczona oraz całkowicie zarządzana i udostępniana na stronie, osobiście przez pracowników. W większości wypadków, nie mogliśmy tutaj zastosować rozwiązań działających automatycznie, bez udziału administratora.
Było to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie, gdyż cały panel administracyjny nie mógł zawierać zautomatyzowanych funkcji a jednocześnie musiał być zaprojektowany w taki sposób, żeby był prosty, intuicyjny i bardzo przyjazny dla pracowników firmy Reflex.
Ogromna więc część naszej pracy informatycznej ukryta jest w naszym skarbcu administracyjnym, którego nie możemy, z wiadomych względów, Państwu pokazać :)
Jeśli chodzi o wizualną stronę naszych działań, to postawiliśmy na prostotę, w przypadku strony www na czystą, przejrzystą formę, aby użytkownik mógł łatwo znaleźć interesujące go informacje, w przypadku natomiast pozostałych materiałów promocyjnych, na przyjazną grafikę, która w lekki, troszkę zabawny sposób nawiązuje do charakteru działalności naszego klienta.