Rebranding - Miejska Arena Kultury i Sportu w Łodzi

Klient
MIEJSKA ARENA KULTURY I SPORTU SP Z O.O.
Zakres prac
Logo
Key Visual
Identyfikacja wizualna firm
Wizytówki, ulotki, plakaty, broszury
Dostaliśmy bardzo wymagające zadanie zmiany wizerunku dla naszej Atlas Areny, a tak naprawdę dla spółki ,która zarządza całym kompleksem budynków rekreacyjnych w Łodzi.
Koncepcja
Koncepcja znaku MAKiS wynikła z bardzo długiego procesu tworzenia, w który zaangażowaliśmy bardzo wiele osób.
Możemy powiedzieć, że zapoczątkowaliśmy pomysł stworzenia bardzo kolorowej koncepcji, która miała na celu rozświetlenia dość szarego i ponurego otoczenia budynków Miejskiej Areny.

Ponieważ miejsce ma się kojarzyć Łodzianom z zabawą, przyjemnością i rekreacją kolorystyka musiała być pozytywna i wesoła.  Zastosowanie trzech podstawowych kolorów miało swoją genezę wynikającą z zastosowania pojedynczych kolorów do identyfikacji pojedynczych obiektów:

Atlas Arena - Niebieski
Stadion Miejski - Zielony
Sport Arena - Czerwony

Stąd powstała cała kompozycja...

Logo - proces tworzenia
Tak jak wspominałem wcześniej proces tworzenia był bardzo długi i przeszliśmy przez bardzo wiele propozycji i pomysłów na logo. Ostatecznie wygrała opcja dwóch półokręgów  nachodzących na siebie w wypełnieniem właśnie wyżej stworzoną "kolorowanką".
Identyfikacja wizualna
Znalazła zastosowanie w bardzo wielu elementach materiałów marketingowych firmy. Wizytówki, teczki identyfikacja wokół terenu... Wszystko musiało być eleganckie, schludne i przede wszystkim spójne.

Zainteresował Cię ten projket ? Zadzwoń do nas !

Odwiedź nas
Przyjedź i poznaj nas osobiście
Wyślij e-mail
Napisz do nas, czego potrzebujesz
Zadzwoń
Skontaktuj się z nami bezpośrednio