Na tym etapie byliśmy już uzbrojeni w najważniejsze elementy.
- Profesjonalnie wykonane fotografie produktów.
- Sprecyzowaną gamę kolorystyczną.
- Graficzny podział elementów identyfikacji.
Doskonale zaopatrzeni, mogliśmy zabrać się to tworzenia kolejnych materiałów promocyjnych dla naszego klienta.
Wszystkie je oparliśmy na motywie kwadratów, dowolnie zestawiając je ze sobą, żonglując, w zależności od potrzeb i zawartości danego materiału graficznego.
Zależało nam na tym, żeby wszystko stanowiło jedną graficzną całość, tak aby nie było wątpliwości, że zostały stworzone i wyprodukowane pod sztandarem jednej firmy.
Chcielibyśmy jeszcze na moment wrócić do zdjęć. Konkretnie mamy na myśli te promocyjne, bardziej wizerunkowe, te, których potrzebowaliśmy do slajdera na stronie głównej. Czekało przed nami bardzo ciekawe wyzwanie, ponieważ należało je tak zaaranżować i tak dopracować, żeby z pozoru mało atrakcyjne produkty, jakimi są złączki, wyglądały dla wszystkich atrakcyjnie.
Naszym i naszego klienta zdaniem, udało nam się uzyskać ciekawy rezultat, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni ;)