Ostatnim etapem naszych działań dla HSV było stworzenie klipu promocyjnego przedstawiającego proces produkcyjny. Najważniejszym zadaniem było zaprezentowanie stosowanych przez firmę HSV technologii oraz standardów w sposób czytelny i jasny.
Nowa linia jest w pełni zautomatyzowana. Od uformowania części poprzez proces suszenia, rygorystycznej kontroli wizualnej, jakości wykonania części czy bardzo dokładnego ważenia i automatycznego pakowania. Każde ustępstwo od normy podczas kontroli jakości skutkowało odrzuceniem części.
Nakręciliśmy wywiady na temat linii produkcyjnej z CEO i głównym inżynierem. W filmie wymienione zostały główne zalety nowej linii produkcyjnej takie jak obniżenie kosztów produkcji, wpływ na zmniejszoną emisję CO² czy ceny jak w Polsce w całej Europie. Ponieważ styropian to w 98% powietrze najlepszym rozwiązaniem jest przeniesienie produkcji elementów styropianu blisko klienta. To obniża koszty o około 20 % ze względu na to, że styropian jest bardzo lekki i przewożenie go jest mało opłacalne - zajmuje dużo miejsca, a mało waży. Dlatego HSV proponuje utworzenie linii produkcyjnej przy kliencie, a w Łodzi utworzyli pierwszy oddział.