Nie zapominajmy jednak o tym, że nie jest to jedynie ciekawy “bajer”, który przyciągnie uwagę niejednego użytkownika strony, ale przede wszystkim posiada on wiele wartości praktycznych;
1. Po pierwsze
ZWIĘKSZASZ SZANSĘ ZAKUPU SWOJEGO TOWARU
Klient ma bowiem możliwość dokładnego obejrzenia Twojego produktu. Dając mu możliwość zobaczenie go z różnych stron, oraz przybliżania fragmentów, które go interesują, zwiększasz szanse na decyzje o jego zakupie nawet do ponad 50%, ponieważ wie on dokładnie co kupuje.
2. Po drugie
ZMNIEJSZASZ LICZBĘ ZWROTÓW
Dzieje się tak, ponieważ redukujesz sytuacje, w których klient może mylnie wyobrazić sobie Twój produkt. Umożliwiając mu obracanie go w różne strony, dajesz mu całkowity obraz oglądanego przez niego produktu. Sam decyduje, który fragment chce zobaczyć, z której strony I jak blisko. W zasadzie podobnie jak ma to miejsce fizycznie w sklepie.
3. Po trzecie
ZWIĘKSZASZ ZADOWOLENIE KLIENTA
Ponieważ klient ma możliwość precyzyjnego zapoznania się z produktem, może dokładniej przemyśleć swój zakup, przeanalizować go, co zwiększa jego zadowolenie po zakupie. Wiedząc dokładnie co zamówił, nie narażasz go na niespodzianki, których nie zauważył czy nie doczytał. Jest zadowolony, ponieważ otrzyma dokładnie to, co chciał, to co widział. To zwiększa jego poczucie bezpieczeństwa I wiąże go z Tobą na dłużej, ze względu na to, że sprawdziłeś się w jego oczach jako godny polecenia sprzedawca.
4. Po czwarte
WPŁYWASZ NA POZYTYWNY ODBIÓR TWOJEGO PRODUKTU
30% klientów kupuje produkt ze względu na jego atrakcyjne zaprezentowanie. Precyzyjnie wykonana prezentacja 3D, którą dodatkowo można obracać I przybliżać, nie tylko ładnie wygląda na stronie, ale też jej estetyka wpływa na jej pozytywny odbiór. Brzydkie zdjęcie może wręcz odstraszyć klienta, dając mu poczucie, że ma do czynienia z mało profesjonalną firmą, która nie dba o swój towar, a tego oczywiście byśmy nie chcieli ;)
5. Po piąte
ZWIĘKSZASZ LICZBĘ SWOICH KLIENTÓW
Nadal istnieje znaczna część klientów, którzy nie są przekonani do zakupów online, ponieważ potrzebują dokładnie daną rzecz zobaczyć na tzw “własne oczy”. Mając tylko dokładny opis, albo nawet kilka zdjęć, nie mają pełnego obrazu danego produktu, dlatego czują się zaniepokojeni tym, że kupią coś, czego nie chcieli, zmarnują swoje pieniądze albo będą musieli borykać się z procesami związanymi ze zwrotem artykułu. Dając im możliwość zapoznania się z Twoim produktem znacznie dokładniej niż ma to miejsce u konkurencji, masz szansę przekonać ich do zakupów online. To, co było dla nich problemem i innych, w przypadku Twojej oferty, nie istnieje, ponieważ prezentacja 360° wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom I potrzebom. W ten sposób zwiększasz liczbę swoich klientów!
Pisaliśmy o tym już wiele razy, ale warto wspomnieć raz jeszcze, szczególnie w kontekście tego, o czym teraz piszemy, że obraz znaczy więcej niż słowa. Ponad 90% konsumentów przyznaje, że jakość zdjęć, prezentujących produkt, którym są zainteresowani, wpływa znacznie na ich decyzję o jego zakupie.
Pozostaje jeszcze jeden, bardzo pozytywny aspekt takiej prezentacji. Jesteśmy pewni, że możliwość obracania modelem w dowolnym kierunku, sprawia użytkownikom zwyczajnie wiele przyjemności :) - i super, właśnie o to chodzi! Tworzymy pewnego rodzaju interakcje z naszym konsumentem, ponieważ ma on wpływ na to, co dzieje się na naszej stronie. To z kolei, ponieważ ma związek z pozytywnymi emocjami, powoduje, że klienci chętniej do nas wracają. W naturalny sposób chcemy przebywać tam, gdzie jest nam dobrze, to jest zapisane w naszej naturze ;)