Prezentacje produktów 360°

ruchomy obraz?
Podążamy za innowacyjnymi rozwiązaniami
Jak zaprezentować produkt w sposób innowacyjny? Skorzystaj z nowoczesnych technologii, które możemy Ci zaoferować i udostępnić, w celu wypromowania swoich produktów. Dowiedz się jakie korzyści może przynieść Ci umieszczenie prezentacji 360° na swojej stronie internetowej.
Prezentacja produktowa
Klient podejmuje decyzję o zakupie jakiegoś produktu, w ciągu zaledwie kilkudziesięciu sekund. Jeśli korzysta on z internetowej formy zakupu, ogromny wpływ na to czy zdecyduje się on właśnie na Twój produkt, ma to, jak tenże produkt zostanie zaprezentowany na Twoje stronie internetowej. Im dokładniej będzie on pokazany, tym ma większe szanse na przebicie się wśród konkurencji w oczach Twojego potencjalnego klienta.

Ponieważ obraz, w szczególności ruchomy, mocno zwraca na siebie uwagę, również, a nawet tym bardziej w internecie, pokazując swoje produkty właśnie za pomocą prezentacji 360°, już na starcie szybciej docierasz do swojego odbiorcy, ponieważ w naturalny sposób przyciągasz jego uwagę. Oczywiście ważne jest to, żeby generalnie tylko produkt był pokazany w tej formie, ponieważ strona przeładowana ruchomymi efektami oraz nadmiarem innych elementów, będzie miała wręcz odwrotny skutek. Pamiętajmy, im mniej tym czasem lepiej ;)

Gdy już uda Ci się zatrzymać wzrok klienta na swoim produkcie, kolejnym krokiem jest przykucie jego uwagi na dłużej właśnie w tym miejscu. Pomoże Ci w tym przede wszystkim bardzo dobra jakość i atrakcyjność wizualna prezentowanego produktu.
Praktyczne korzyści
Nie zapominajmy jednak o tym, że nie jest to jedynie ciekawy “bajer”, który przyciągnie uwagę niejednego użytkownika strony, ale przede wszystkim posiada on wiele wartości praktycznych;
1. Po pierwsze
ZWIĘKSZASZ SZANSĘ ZAKUPU SWOJEGO TOWARU
Klient ma bowiem możliwość dokładnego obejrzenia Twojego produktu. Dając mu możliwość zobaczenie go z różnych stron, oraz przybliżania fragmentów, które go interesują, zwiększasz szanse na decyzje o jego zakupie nawet do ponad 50%, ponieważ wie on dokładnie co kupuje.
 
2. Po drugie
ZMNIEJSZASZ LICZBĘ ZWROTÓW
Dzieje się tak, ponieważ redukujesz sytuacje, w których klient może mylnie wyobrazić sobie Twój produkt. Umożliwiając mu obracanie go w różne strony, dajesz mu całkowity obraz oglądanego przez niego produktu. Sam decyduje, który fragment chce zobaczyć, z której strony I jak blisko. W zasadzie podobnie jak ma to miejsce fizycznie w sklepie.
 
3. Po trzecie
ZWIĘKSZASZ ZADOWOLENIE KLIENTA
Ponieważ klient ma możliwość precyzyjnego zapoznania się z produktem, może dokładniej przemyśleć swój zakup, przeanalizować go, co zwiększa jego zadowolenie po zakupie. Wiedząc dokładnie co zamówił, nie narażasz go na niespodzianki, których nie zauważył czy nie doczytał. Jest zadowolony, ponieważ otrzyma dokładnie to, co chciał, to co widział. To zwiększa jego poczucie bezpieczeństwa I wiąże go z Tobą na dłużej, ze względu na to, że sprawdziłeś się w jego oczach jako godny polecenia sprzedawca.
 
4. Po czwarte
WPŁYWASZ NA POZYTYWNY ODBIÓR TWOJEGO PRODUKTU
30% klientów kupuje produkt ze względu na jego atrakcyjne zaprezentowanie. Precyzyjnie wykonana prezentacja 3D, którą dodatkowo można obracać I przybliżać, nie tylko ładnie wygląda na stronie, ale też jej estetyka wpływa na jej pozytywny odbiór. Brzydkie zdjęcie może wręcz odstraszyć klienta, dając mu poczucie, że ma do czynienia z mało profesjonalną firmą, która nie dba o swój towar, a tego oczywiście byśmy nie chcieli ;)
 
5. Po piąte 
ZWIĘKSZASZ LICZBĘ SWOICH KLIENTÓW
Nadal istnieje znaczna część klientów, którzy nie są przekonani do zakupów online, ponieważ potrzebują dokładnie daną rzecz zobaczyć na tzw “własne oczy”. Mając tylko dokładny opis, albo nawet kilka zdjęć, nie mają pełnego obrazu danego produktu, dlatego czują się zaniepokojeni tym, że kupią coś, czego nie chcieli, zmarnują swoje pieniądze albo będą musieli borykać się z procesami związanymi ze zwrotem artykułu. Dając im możliwość zapoznania się z Twoim produktem znacznie dokładniej niż ma to miejsce u konkurencji, masz szansę przekonać ich do zakupów online. To, co było dla nich problemem i innych, w przypadku Twojej oferty, nie istnieje, ponieważ prezentacja 360° wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom I potrzebom. W ten sposób zwiększasz liczbę swoich klientów!


Pisaliśmy o tym już wiele razy, ale warto wspomnieć raz jeszcze, szczególnie w kontekście tego, o czym teraz piszemy, że obraz znaczy więcej niż słowa. Ponad 90% konsumentów przyznaje, że jakość zdjęć, prezentujących produkt, którym są zainteresowani, wpływa znacznie na ich decyzję o jego zakupie.

Pozostaje jeszcze jeden, bardzo pozytywny aspekt takiej prezentacji. Jesteśmy pewni, że możliwość obracania modelem w dowolnym kierunku, sprawia użytkownikom zwyczajnie wiele przyjemności :) - i super, właśnie o to chodzi! Tworzymy pewnego rodzaju interakcje z naszym konsumentem, ponieważ ma on wpływ na to, co dzieje się na naszej stronie. To z kolei, ponieważ ma związek z pozytywnymi emocjami, powoduje, że klienci chętniej do nas wracają. W naturalny sposób chcemy przebywać tam, gdzie jest nam dobrze, to jest zapisane w naszej naturze ;)
Prezentacja eventowa
Prezentacje 360° sprawdzają się nie tylko w przypadku produktów. Mają one bardzo dobre i efektywne zastosowanie w wielu innych sytuacjach.

Jedną z nich jest możliwość zaprezentowania klientowi na przykład wizualizacji stoiska targowego bądź eventowego w formie właśnie modelu 360°, gdzie będzie on mógł przyjrzeć się projektowi z różnej perspektywy. Jest to niezwykle pomocne, w momencie, w którym musimy pokazać coś, co jeszcze fizycznie nie istnieje. Im bardziej będziemy w stanie pokazać coś jak najbardziej realnie, tym lepiej. Często nasi klienci nie umieją sobie wyobrazić jak, posługując się tutaj przykładem stoiska, miałoby ono wyglądać. Co gorsza, może się okazać, że opisując klientowi nasz pomysł, wydaje nam się, że jesteśmy zgodni, a potem okazuje się, że jednak wyobrażał on sobie to inaczej niż my.

Nie raz wydaje nam się, że mówimy o tym samym, a jak przychodzi do rozwiązania, to okazuje się, że każdy z nas widział to jednak trochę inaczej. W tym właśnie miejscu przychodzi nam z pomocą grafik 3D, który wszystkie nasze pomysły przeniesie w trójwymiarową przestrzeń, wstawi niezbędne elementy, zaprojektuje całą kolorystykę, umieści wewnątrz naszego stoiska plakaty, zdjęcia, kwiaty, ludzi itp, wszystko co tylko chcemy aby tam się znajdowało.

Dodatkowym, dużym plusem takiej pracy jest to, że o wiele, o wiele szybciej i taniej jest wymienienie czegoś w trójwymiarowej prezentacji, niż w istniejącym już fizycznie stoisku. Widząc naszą aranżację w trójwymiarze, możemy od razu zobaczyć co się sprawdzi a co nie, co do siebie nie pasuje, albo zajmuje za dużo miejsca.
Możemy też takie stoisko “obejść” wirtualnie dookoła i upewnić się, że z każdej strony będzie ono atrakcyjne dla odwiedzających na danych wydarzeniach, że nasze produkty będą atrakcyjnie zaprezentowane I dobrze widoczne. Widzimy przede wszystkim to, czy nasze stoisko jest efektywne, czy spełnia funkcje, które ma spełniać itd.
 
Nasze projekty
  • Wszystko
  • Kreacja wizualna
  • Digital marketing
  • Tworzenie grafiki 3D
  • Produkcja reklamy
Zobacz więcej
Zwiń