Key Visual

czym jest?
Do czego służy Key Visual?
Z czym chcesz, żeby kojarzyła się Twoja marka? Jakiego rodzaje emocje ma wywoływać u potencjalnych klientów?
Key Visual, mówiąc w skrócie, to graficzny motyw przewodni marki, produktu czy wydarzenia. Ot, taki czerwony język grupy The Rolling Stones, czerwona łapka Heya czy biała fala pojawiająca się na butelkach i puszkach Coca-Coli. To wszystko elementy wizualnego klucza, który stosowany jest do wszystkich materiałów i narzędzi marketingowych firmy. 

Często KeyVisual mylony jest z Identyfikacją wizualną firmy, ale temat często się przenika. Bardzo często jest tak, że małe firmy posiadają tylko jeden KeyVisual właśnie do promowania własnych produktów i ten KeyVisual jest jednocześnie ich identyfikacją wizualną - dla mnie ok :) 

Jednak przy produkcji, na przykład kampanii reklamowej dla banku, który chce wykorzystać akurat w danej kampanii skoczków narciarskich - bo akurat dział marketingu wpadł na taki pomysł, naszym zadaniem jest stworzenie KeyVisuala własnie dla takiego połączenia.

KeyVisual posiada również hasło reklamowe, które jest potem na ustach wszystkich Polaków...  "Włączamy niskie ceny...", czy "eR eM eF.....    eF eeeeeM..." :) 

W KV-kach jak i w identyfikacjach wizualnych firm można coraz częściej spotkać na przykład Brand Hero, czyli postać reprezentująca wartości marki, o czym możecie poczytać dalej na naszej stronie :)
Nasze projekty
  • Wszystko
  • Kreacja wizualna
  • Internet
  • Projektowanie 3D
  • Produkcja reklamy