´╗┐

Identyfikacja wizualna firm

czym jest?
Identyfikacja wizualna - cel
Strona wizualna Twojej firmy ma wpływ na pierwsze wrażenie jakie wywołuje u odbiorców. Możemy sprawić, że będzie ono takie, jakie chcesz.
A┼╝ 72% Polak├│w badanych przez CBOS stwierdza, ┼╝e wygl─ůd ma du┼╝y wp┼éyw lub wr─Öcz przes─ůdza o powodzeniu zawodowym i osobistym cz┼éowieka. Skoro wi─Öc tak wielk─ů wag─Ö przywi─ůzujemy do ludzkiej zewn─Ötrzno┼Ťci, z ┼éatwo┼Ťci─ů t─Ö sam─ů miar─Ö przyk┼éadamy do marek, z kt├│rymi spotykamy si─Ö na co dzie┼ä. A wi─Öc i do Twojej marki.
W jaki spos├│b pracujemy nad identyfikacj─ů wizualn─ů?
Tworzenie identyfikacji wizualnej zawsze zaczynamy od rzeczy najbardziej podstawowych ÔÇô logotypu, papieru firmowego, wizyt├│wki, projektu ulotki, etc.

Je┼Ťli po jakim┼Ť czasie b─Ödziesz mia┼é ch─Ö─ç na wi─Öcej, z rado┼Ťci─ů przejdziemy z Tob─ů przez dalsze stopnie wtajemniczenia, tworz─ůc unikatowy byt rynkowy zwany Twoj─ů Niepowtarzaln─ů Mark─ů.
główny cel
Szczegółowy brief
Brief - czyli spis najwa┼╝niejszych aspekt├│w dotycz─ůcych Twojej firmy. 
Zanim przyst─ůpimy do pracy najwa┼╝niejsze jest przygotowanie birefu czyli opisu najwa┼╝niejszych element├│w dotycz─ůcych samej firmy, czy marki. Musimy dowiedzie─ç si─Ö przede wszystkim co to jest za produkt, pozna─ç jego najwa┼╝niejsze cechy a przynajmniej zalety :). Grupa odbiorc├│w czyli TARGET - to bardzo cz─Östo najwa┼╝niejszy element przy tworzeniu identyfikacji wizualnej. Je┼Ťli bardzo dobrze poznamy odbiorc─Ö, b─Ödziemy w stanie popatrze─ç na produkt jego oczami, b─Ödzie ┼éatwiej zorientowa─ç si─Ö jak do niego dotrze─ç. Jak go przekona─ç do produkt├│w czy us┼éug danej marki. 
 
wizerunek
Sp├│jno┼Ť─ç wszystkich element├│w
Jedn─ů z wa┼╝niejszych cech identyfikacji jest sp├│jno┼Ť─ç materia┼é├│w marketingowych 
Niekiedy spotykamy si─Ö z bardzo lekkomy┼Ťlnym podej┼Ťciem firm, kt├│re nie zawsze dbaj─ů o sp├│jno┼Ť─ç wizerunku. Szukaj─ůc oszcz─Ödno┼Ťci cz─Östo zmieniaj─ů agencje, lub grafik├│w co powoduje, ┼╝e ich materia┼éy s─ů "od sasa do lasa".

Patrz─ůc na takie materia┼éy wiemy, ┼╝e b─Ödziemy mieli wiele do zrobienia, a co za tym idzie powi─Ökszymy sobie pole do popisu :). 

Sp├│jno┼Ť─ç Materia┼é├│w ┼Ťci┼Ťle wi─ů┼╝e si─Ö z budowaniem zaufania klienta. Klient czuje, ┼╝e skoro firma przywi─ůzuje uwag─Ö do najmniejszego detalu to zapewne bardzo dobrze zostanie obs┼éu┼╝ony lub b─Ödzie zadowolony z zakupu danego towaru.
Elementy
dobrej identyfikacji
Identyfikacja wizualna mo┼╝e obejmowa─ç ka┼╝dy element w firmie i poza ni─ů.
Identyfikacja wizualna firmy jest podstawowym narz─Ödziem w kreowaniu wizerunku marki na rynku. Tworz─ůc identyfikacj─Ö okre┼Ťlamy w jaki spos├│b ma wygl─ůda─ç wizyt├│wka, papier firmowy, ale tak┼╝e elementami identyfikacji wizualnej mo┼╝e by─ç str├│j pracownik├│w, czy spos├│b zachowa┼ä wobec klienta. Tu przyk┼éadem mo┼╝e by─ç kawiarnia Coffee Starbucks, gdzie pracownicy wywo┼éuj─ů Cie z imienia, gdy Twoja kawa jest ju┼╝ gotowa. To jest co┼Ť co na pewno ich wyr├│┼╝nia spo┼Ťr├│d innych kawiarni :). 

Coraz cz─Ö┼Ťciej do wyr├│┼╝nienia si─Ö spo┼Ťr├│d innych firm wprowadzamy do identyfikacji Brand Hero, kt├│ry mo┼╝e wywiera─ç pozytywne emocje, ale przede wszystkim jest odpowiedzialny za budowanie relacji mi─Ödzy mark─ů a jej klientem. Wi─Öcej na temat Brand Hero przeczytasz tutaj

Nasze projekty
  • Wszystko
  • Kreacja wizualna
  • Internet
  • Projektowanie 3D
  • Produkcja reklamy
Zobacz wi─Öcej
Zwiń