Gadżety reklamowe

Touchpointy, czyli kiedy klient spotyka się z marką?
Touchpointy to wszystkie te miejsca, w których odbiorca spotyka się z naszą marką. Co ważne – nie chodzi tu wyłącznie o bezpośrednią styczność z produktem, ale też o każdą przestrzeń, w której nazwa/logo naszej marki się pojawia. Touchpointami mogą więc być m.in.:

- ulotki, plakaty, katalogi
- strony internetowe, sklepy online
- auta firmowe, branding zewnętrzny firm
- sprzedawcy w sklepie, pani w callcenter
- upominki i gadżety reklamowe.

Bardzo ważne jest, by identyfikacja wizualna wszystkich wspomnianych punktów styku była spójna, dzięki czemu Twój wizerunek będzie jednolity, sprawiający wrażenie w pełni przemyślanego.

Po co kupuje się gadżety reklamowe?
Jak wspomnieliśmy, ciekawe gadżety reklamowe to jeden z wielu punktów styku klienta z marką. Ale jego stworzenie to nie jedyny powód, dla którego zamawia się gadżety.

Równie ważne jest bowiem to, by opisywane materiały promocyjne mówiły jak najwięcej o firmie, o wartościach, które ona chce reprezentować. Prestiż? Ekologiczność? Nowoczesność? Kreatywność? Tak! To wszystko możesz powiedzieć klientowi za pomocą nowoczesnych gadżetów reklamowych.  No to zamawiamy gadżety reklamowe!

Dobierzemy najlepszy gadżet
Wybierzemy gadżety reklamowe najlepiej odpowiadające Twojej działalności i oznakujemy je, wykorzystując tampodruk, cyfrowy druk UV, sitodruk, grawer, sublimację, naklejki epoksydowe, sublimację, transfer ceramiczny, Grawer laserowy, termotransfer czy haft komputerowy. Zapraszamy!
Nasze projekty
  • Wszystko
  • Kreacja wizualna
  • Internet
  • Produkcja reklamy