Preloader Reequest.pl
Kontakt

Twoje zapytanie zostało wysłane

Key Visual

Key Visual/

Czy chcesz, by Twoja marka kojarzyła się z radością?

Jeśli tak – najprostszym sposobem byłoby wykorzystanie w komunikacji wizualnej wizerunku uśmiechniętego człowieka. Albo, jeszcze lepiej, wizerunku kilku uśmiechniętych ludzi. Jednak o ile w reklamie sprawdzą się oni doskonale, to nie za bardzo zmieszczą się oni na firmowym długopisie, kubku czy chociażby fakturze. W tych miejscach o wiele lepiej wyglądał będzie wyglądał Key Visual.

Co to jest Key Visual?

Key Visual, mówiąc w skrócie, to graficzny motyw przewodni marki. Ot, taki czerwony język grupy The Rolling Stones, czerwona łapka Heya czy biała fala pojawiająca się na butelkach i puszkach Coca-Coli.

 

Nowoczesny Key Visual jest znakiem mniej nachalnym niż logo – znakiem, który może w łatwy sposób ocieplić wizerunek Twojego biznesu i przekazać odbiorcy najważniejsze wartości przez niego reprezentowane. Co ważne, funkcję omawianego motywu graficznego może pełnić np. Brand Hero, czyli postać reprezentująca wartości marki.

Jak zrobić dobry Key Visual?

Najważniejsze zasady, jakimi kierujemy się w Reequeście podczas tworzenia Key Visuali, to:

 

-Współgranie Key Visualu z Twoim logotypem. -Prostota, zrozumiałość przekazu. -Unikalność, charakterystyczność. -Łatwość zastosowania w różnych mediach / na różnych materiałach. -Adresowanie do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców.

 

Dzięki nim Twój znak graficzny będzie nie tylko rozpoznawalny, ale i idealnie pasujący do Twojego biznesu.

Napisz do nas

Strzałka w górę | Reequest.pl